Ännu en dejt, som var vidrig!!!

30 Dec

För några veckor sen hade jag en dejt med Fran,  en elak person som fick mig att må dåligt ett bra tag!! 

Idag mötte jag hennes tvillingsyster,  Elizabeth som var lika elak! 

For Time :
21-15-9 of
Squat Clean 60 kg
Ring Dips

Tid: 7:01 (Tack vare all pepp)

Äckligt pass,  där jag kände att jag inte fick någon luft!  Men slog min personbästa iallafall!!! 

Fick väldigt bra pepp utav mina vänner Ellinor och förebilden själv Mads!!!  Plus många fler som stod o hejjade på :). 

image

Somayeh försökte fly från bilden men det gick inte så bra,  och tyvärr hann Ellinor gå innan bilden togs!! 

Imorgon är det vilodag, så för min del var detta sista passet för året! så jag önskar Er alla ett Gott Nytt År så hörs vi nästa år
😉

// Javad

Kommentera

