Dubbelt upp av Fran

9 Jan

Har haft ångest och varit nervös inför dagens pass sen jag såg den i min programmering!!!  Men nu när den avklarad så är jag hur nöjd som helst!!! 

Passet var:

Fran
21 –  15 –  9
Thrusters @ 35 kg
Pull Ups

Vila 12 min

Fran
21 –  15 –  9
Thrusters @ 35 kg
Pull Ups

Tid 1: 3:42
Tid 2: 4:01

Nåt har hänt!!!  Undrar vad!!  :). 
Körde allt obrutet på båda varven förutom 15 pullups på båda varven.  Första varvet delade jag upp dom 10 – 5 och andra 5 –  5 –  5.

Känns skönt att få tillbaks greppet och att jag kunde återhämta mig så snabbt :). 

Återigen,  tack Mads för allt!!  :). 

image

Underbar start på dagen,  däremot saknade jag järngänget imorse 😉

// Javad

Ett svar to “Dubbelt upp av Fran”

  1. Liljeblad januari 9, 2013 den 7:53 f m #

    Grymt kört!

Kommentera

