Länge sedan sist.

11 Jan

Oj vad tiden har gått sedan jag bloggade senast.
Vad skönt det är och tänka på helt andra saker än träning i jul.

När jag är ledig försöker jag vara ute i skogen så mycket jag kan. Det är få ställen jag kommer ner i varv som jag gör där ute. Får berätta mer om det vid något annat tillfälle.

Numi har skrivat lite mer med min tärning nu och jag är konstant trött för tillfället.
Det jag tycker är absolut värst är alla on the minute övningar. Tycker det är galet tungt men samtidigt är det så skoj då jag hela tiden känner tydliga framsteg där.

Tack Numi för fantastiskt engagemang!

Trevlig helg

Kärlek

Kommentera

