Vart tog kroppen vägen?

16 Jan

Jag brukar alltid lita på Mads och ifrågasätter aldrig hans programmering,  och ska inte börja göra det nu heller.  Men kan ärligt säga att efter dagens pass så hade jag svårt att förstå vad jag gjort han för att förtjäna ett sånt straff!!!

Passet bestod utav:

Inom 8a minuter hitta en tung 5a i Marklyft

Sedan

5 varv av:
25 wall balls
12 Deadlift @ 100 kg

Vila 3 min

5 varv av:
12 Thrusters @ 35 kg
25 Burpees

Det är fåtals gånger jag har fått den där illamående känslan efter ett pass,  men idag kände jag så!  Mina ben försvann, överkroppen hade ingen kraft kvar.. Ja,  med andra ord så lämnade min kropp mig.

Men av någon anledning,  så gillar jag den känslan och tanken jag hade i början av att ifrågasätta Mads försvann –  it’s like Magic!!! :).

Önskar er alla en underbar dag!!

Kommentera

