Hotellträning i Köpenhamn

30 Jan

Hej hopp, jag har varit i Köpenhamn på möte, åker dit ganska ofta för vårt Nordiska huvudkontor ligger där.

Jag bruka inte hinna med att träna när jag är där för det är så mycket möten inbokade men imorse innan hotellfrukosten fick jag till det!

Började med styrka, 4st x 5 strikta pull-ups i ett halt gummiräcke.
Sen hantelrodd, enda vikterna som fanns på gymmet. Började på 12 kg och jobbade mig upp till 20 kg. Sen likadant med marklyft.

Visste inte alls vad jag skulle köra för metcon men det blev Jason Khalipa hotell-wod:

100 st hantel squat clean thrusters och 5 burpees varje minut. Jag körde med 8 kg hantlar.

Fick tiden 10.24 min. Min första metcon sedan mitten av december tror jag. Det var jobbigt vill jag lova!

Här kan ni se Jasons hotell-wod:
watch?v=nAcCi7qsD40

20130130-182817.jpg

20130130-182833.jpg

20130130-182845.jpg

Kram,
Louise

Kommentera

