Tips på hopprep.

8 Feb

Att CrossFit är en materialsport är ju ingen hemlighet direkt. Fick hem ett hopprep häromdagen som gjorde underverk med mina double unders. Nu är jag förvisso inte asdålig på DU annars, men nu kändes de mycket mer effortless och snabbare än vad de gjort tidigare. Har haft ett rep från RX Ropes och det har funkat bra, men det har lite stora och tunga handtag vilket jag stört mig på en del. Fick nys om SGF Speedropes och beställde mig ett. Ångrar mig inte.

 

 Bild

 

//Andreas

2 svar to “Tips på hopprep.”

  1. Petter Forsberg februari 10, 2013 den 7:38 e m #

    var? vart köper jag? Länken låter mig bara beställa till Storbritannien, där bor jag ju inte. inte alls faktiskt.

    • Petter Forsberg februari 10, 2013 den 7:39 e m #

      Edit: hittade hur jag gör nu.

Kommentera

