Rodd och benböj

11 Feb

Galet mycket folk på Nordic ikväll. Jag började som vanligt med mina James Jowsey-övning. Sedan 300m rodd och sen några halvlätta frontböj innan jag började med dagen pass som Mads satt ihop:

On the minute every minute for 10 min:
3 frontböj sakta ner och snabbt upp, 70 kg.

Efter det stod det rodd på schemat.
– 2 min rodd på 90 %
– 2 min rodd på 50 %
Detta gjorde jag i 20 min. Vad jobbigt det var, har aldrig rott så länge tidigare! Efter det gjorde jag GHD-sit ups, 10st x 4.

Puh, kommer somna gott ikväll!

Kram!

20130211-201637.jpg

20130211-201624.jpg

Kommentera

