PB i ring dips!

12 Feb

Idag blev det lunchträning för första gången på länge. Brukar inte hinna med det men ska på möte ikväll så få var jag tvungen att klämma in det. Innan passet tog jag lite aminosyror och pre-workoutprodukter från Fitnessguru. Bra grejer!

Sen blev det OTMEM i 12 min (on the minute every minute):

– 3 marklyft på 90 kg
– 3 broad jumps @ 100% kroppslängd

Vila ca. 5 min

10 varv av:

– 6 squat cleans 50 kg, snabba
– 6 ring dips, snabba

Är så himla glad att jag klarade att köra alla ring dips obrutna. Sammanlagt blev det 60st. Måste varit PB! Ring dips är något jag måste bli bättre på. Passet avslutades med lite magträning.

20130212-134028.jpg

Idag blev det träning på Friskis i KIsta som ligger vägg i vägg med jobbet.

20130212-134044.jpg

Snygga nya strumpor från Reebok!

20130212-134051.jpg

Post-workout från min kära kollega! Jag älskar semlor!! Happy fettisdag!

Kommentera

