Det känns så härligt i kroppen!

26 Feb

Just nu känns det som jag har vårkänslor i hela kroppen! Jag har varit sjuk till och från i nästan fem månader, trodde jag höll på att blir kokko eller att jag var inbillningssjuk men det visade sig att jag haft ett envist virus –  som nu är borta!

Därför känner jag nu att varje träningspass är ren lycka och att det är en ynnest att faktiskt kunna träna!

Idag blev det Open-passet från förra året:  i 10 min

  • 20 kg ryck à 30 rep
  • 35 kg ryck à 30 rep
  • 45 kg ryck à 30 rep
  • 55 kg ryck AMRAP på den tiden som är kvar av de 10 min.

Det gick bättre än förväntat. Förra året gjorde jag 90st rep. Skulle precis börja byta vikterna till 55 kg då tiden gick ut. Nu hann jag 87 st. Hade verkligen ågren inför detta eftersom mitt flås är i botten. Rycken på 20 kg gick snabbt, de på 35 kg halvsnabbt och när jag kom till 45 kg gjorde jag tvåor.

_DSC9136

Bild från i helgen då vi var i Borås hos Crossfit Onyx.

 

Avslutade passet med lite mage; sidoplankan och hollow rock.

Fick nya produkter från Fitnessguru idag! Fick One Whey 100% vassleprotein med cappuccino-smak, One whey isolate med milk chocolate ock kreatin. Ska prova Numis monster-frukost med cappuccino-pulvret imorgon, bär, mjölk och jordnötssmör.

Tack och hej!

//Louise

P.S. Stort tack till Crossfit Onyx för i helgen, det var så himla kul att besöka er! D.S. 

4 svar to “Det känns så härligt i kroppen!”

  1. Louise tjäder februari 27, 2013 den 9:54 f m #

    Kämpa på nu, hoppas basiluskerna håller sig borta 🙂

    • Louise februari 27, 2013 den 3:00 e m #

      Ja verkligen!!

  2. Kalle februari 27, 2013 den 8:20 e m #

    Cappuccino låter nice 🙂

  3. Aniika februari 27, 2013 den 8:39 e m #

    Heja, heja! Du är grym! Skönt att du är på banan igen.

Kommentera

