Vardagsträning med extra driv!

13 Mar

20130313-080045.jpg

I måndags körde jag med min kille Per. Han tränade mig. Eller drev på mig! Bra att ha någon som får en att trycka på lite extra o pressa sig till det yttersta.

Jag fick göra två konditionsrundor.

Den första var en intervall variant.
5 varv med 1 minut vila mellan varven så snabbt som möjligt.

8 Thrusters 40 kg
10 boxjumps 60cm
10 burpees

Det fick inte diffa mer än 10 sek på bästa och sämsta varvet. Jag tror mitt bästa varv var på 1:07 och mitt sämsta på 1:17.

Efter detta var det Amrap i 12 min.
Av
6/6 pistoler
40 Dubbelunders
10 HSPU
12 svingar 24 kg

Även här klockade Per mina varv. Här gick jag ut för hårt. Tror det diffade 40 sek på bästa och sämsta varvet… Inte bra! Tror jag hann 5 varv totalt.

Ha en bra o stark träningsdag!
Tack o hej

Ett svar to “Vardagsträning med extra driv!”

  1. Ulrica mars 13, 2013 den 8:41 e m #

    Fasiken vilken form du är i!! Har läst din blogg och blivit otroligt inspirerad. Nu tänker jag följa dig här och bli fortsatt taggad! Lycka till

Kommentera

