Mot Crossfit Open 13.3

19 Mar

Vilade igår och idag blev det ett lagom kom-igång-pass. Hade turen att få köra med Javad och Soya. Det är härligt att ha så glada människor runt sig!

Dagens träning var:
10 min jogg
Foamrolling

OTMEM i 10 min:
5 kettelbell-svingar, 20 kg
5 pull-ups

Vila 5 minuter

10 min rodd

Eftersom jag måste bli bättre på det gymnastiska övade jag på muscle-ups utan false grip, bar muscle-ups och handstående. Hur svårt ska det vara att stå på händer?

Imorgon är det vila och på torsdag Open-tävling 13.3! Ska bli galet kul! Jag hoppas på pull-ups och wall balls. Men det hade också varit kul med något tyngre. Tycker det är väldigt häftigt att det är så många svenska tjejer som är duktiga och håller sig i toppen. Grymt jobbat av alla er!

20130319-202400.jpg

Kommentera

