Notering

Bra dagar. Löpning och Clean&Jerk

25 Mar

Heeeej!Hur har det gått på Open för er som tävlat?

Själv var jag med på 13.1 vilket gick helt ok. Jag bestämde mig för att ta hand om ryggen och stärka upp den- då den har varit sur på mig. Med sur menar jag att jag har varit hos ortopeden och kollat den ordentligt. Jag fick tävla på eget ansvar. Så jag tog ansvar till att bli hel.

Idag var första ”tunga” passet på några veckor. Jisses vad jag var taggad. Jag har verkligen fått tillbaka längtet efter skivstången. Efter gårdagens milen utomhus, som för den delen var heeelt magiskt skön. I det kalla friska ute. Stockholm är vackert hörni ;)… nä nu tappar jag tråden!

Hur som haver idag körde jag ett upplägg som teamet fick testa på hos Anders Lindsjö i halmstad- när vi var där för ett tag sen.

Jag jobbade följande-> 2 reps på 60kg 10 set. Känslan var kontrollerad och stark. Nu är det bara checka av läget imorgon- över hur ryggen ter sig. Jag tror att den ter sig bra 🙂 Med på bilden nedan är en kollega med och peppar. Tack Axel starkpepp!! =)

Det kommer att bli mer fokus på rörlighet och tekninträning, samt gymnastik som är min akilles häl. Alltid finns det något att jobba på =)

IMG_3603

IMG_3617

Må gott och ha en fin vecka gott folk.
MonkeyLOVE

Kommentera

