Triathlon på Sturebadet!

26 Mar

De senaste veckorna har jag haft sådan sjuk träningsvärk. Dels är open passen ganska slitsamma med måååånga repetitioner och sen är våra Teamträningar fyllda med lite annorlunda inslag av övningar och framför allt tempo som jag inte är supervan vid!

Efter vår träning i söndags då vi gjorde enarmsryck så har jag haft sån sjuk träningsvärk i ryggen. Det har verkligen vart tufft att röra mig på jobbet och visa övningar osv.

Körde därför mest kondition idag för det var i princip det som kändes bäst. Och jag skulle vilja bli kvitt värken tills Torsdag då jag ska göra 13:4

Dagens pass var så kul och skönt att jag vill dela med mig av det.

I en följd:

1000 m Stakmaskin
2000m Rodd
3000m Löpning
4000m Cykel
Och 20 längder i Sturebadets pool med 1 MU på poolkanten vid varje vändning.
(Vår poolkant är ganska hög och jag har nu upptäckt att den är perfekt att öva MU på. Jag måste anstränga mig för att fixa det)

/Ellinor

20130326-221227.jpg

Ett svar to “Triathlon på Sturebadet!”

  1. Rich mars 27, 2013 den 7:38 f m #

    Jag tycker verkligen om din inställing till träningen Elvis!

Kommentera

