Open – Done! Nästa anhalt Regionals – sen förhoppningsvis Games!

7 Apr

Nu är Open över för min del och alla vi i Team Reebok har kört Open för olika anledningar.

För min egen del har jag kört Open för att kvala in som lag till Regionals. Jag är ganska nöjd med min insats på Open, lite surt att jag blev sjuk efter 13.4 passet och har varit sjuk hela veckan. Var osäker på om jag skulle kunna köra 13.5 eller om jag bara skulle gå in och köra 10 reps eller nåt. Jag visset att laget ändå hade kvalat in till Regionals.

Idag kändes kroppen lite bättre, så jag körde i allafall passet. Tog det ganska lugnt och fick ihop 83 reps. Kändes bra då jag inte gav 100% och jag tror kroppen var glad på mig efteråt =)

Detta är definitivt ett pass jag skulle vilja göra om vid ett annat tillfälle.

Nu är det i allafall fokus Regionals!! Sen hoppas vi det blir Games!

379590_486133058095224_398697384_n

Jag har tävlat i lag en gång tidigare och det var nog min roligaste tävling hittills! Det var jag, Anderas Lindberg och Christian Wallin som tävlade i Danmark på Fit as fuck. Då vann vi!

Denna gång består laget av jag, Jenny, Ellinor, Louise och Elin är reserv. Killarna består av, Numi, Erik Eliasson, Andreas Sjöstrand och John som reserv.

Ser verkligen fram emot att tävla! Nu är det team-träningar som gäller och det ska bli så himla kul!

/Jenny

Ett svar to “Open – Done! Nästa anhalt Regionals – sen förhoppningsvis Games!”

  1. Elín april 8, 2013 den 6:05 e m #

    YEAH! 🙂

Kommentera

