60 min amrap!

16 Apr

Jag och Javad körde idag 60 min amrap av:

1000 m rodd
20 wallballs
80 Double unders
10 toes to bar

Svårt att veta vilket tempo man skulle lägga sig på för att inte gå in i väggen. Jag la mig nog för lågt.. Rodden var absolut tråkigast =) Resten var inga problem.
Javad hade lite problem med double unders men resten var ok tyckte han också.

Nyttigt pass kan vi bägge två intyga!

Try it!

Här är jag och Javad inne på ” Nya Nordic” – 1:a maj öppnar vi!

20130416_110400

20130416_110358 (1) - Kopia

Vi var lite trötta efter passet =)

Det är vår i luften och passande nog fick jag nya kläder igår! Shortsen fick jag i svart och grönt, och linnet i vitt och svart!
Och vet ni vad?! Shorts och linne finns att köpa på Sportamore

Supersköna!!

Jenny & Javad

2 svar to “60 min amrap!”

  1. Louise / KFMNPAH april 16, 2013 den 11:27 f m #

    Hardcore med 60 minuter! Impad, verkligen. Har precis börjat med crossfit och känner mig typ svagast i världen hela tiden, men jag ser fram emot att bli bättre så det gör inte så mycket 🙂

    Skitpeppig blogg!!! 😀

  2. Mads april 16, 2013 den 11:34 f m #

    Om ni har sådär mycket energi efter en 60 min AMRAP – så har ni nog inte tagit i nog!

Kommentera

