Tid till träning?

24 Apr

Hej!

crossfit-fällkniv

Det var ett tag sedan jag bloggade nu, men det har liksom varit svårt att få tiden att räcka till. Jag tror det är det så kallade livspusslet som spökar. Att lyckas hålla en jämn balans mellan träning och mat samtidigt som man har ett jobb som ibland (ganska ofta) kräver sena kvällar och helger är inte helt lätt. Nu försöker jag få in fyra träningspass i veckan men planen är att snart öka upp till fem. Alltså ännu mer träning som ska in i schemat!

crossfit-kettlebellsvingar

I vanliga fall är jag verkligen duktig på pussel med många bitar men ibland är det svårt att få ihop det helt enkelt. Hur brukar ni göra? Jag såg att Louise skrev om mindfulness, det är kanske något jag borde prova. Har ni några fler bra tips på hur man löser pusselfrågan?

crossfit-planka

PS. Här om dagen hittade jag en konstig knöl på min kropp och blev så klart orolig över vad det kunde vara. Min fru lugnade mig dock med att det var en muskel. Inte så lätt att veta när man inte sett sådana på sin kropp förut… 🙂

/ Markus ”Everyman”
2 svar to “Tid till träning?”

  1. Nixon Johansen april 26, 2013 den 5:13 f m #

    Markus du är King! Kämpa på nu och bra jobbat!

    • Team Reebok april 29, 2013 den 1:59 e m #

      Tack, Nixon! Känns super med stödet! =)

Kommentera

