Mitt första utvik

6 Maj
crossfit-före-efter

När man är smal som en sticka så är det svårt att märka att man blir större, även om man går upp massor i vikt och blir starkare. Själv såg jag ingen förändring alls förrän jag blev hetsad att ta denna bild. Men kolla, det är uppenbarligen inte bara poserna som utvecklats! Jag skulle väl inte kalla mig biffig (än) men att träna CrossFit har definitivt gjort mig större och starkare.

PS. Javad, här är bilderna du väntat på, du kan sluta trycka på refresh nu!

/Markus ”Everyman”

3 svar to “Mitt första utvik”

  1. mario maj 6, 2013 den 2:34 e m #

    Jag hamnade här av en slump för att någon delade länken på facebook. Tänkte bara säga bra jobbat och fortsätt bara!

  2. Andreas maj 6, 2013 den 4:25 e m #

    Samma här, snyggt jobbat!

  3. Anna maj 9, 2013 den 3:16 e m #

    Hamnade också här av en slump.. Grymt! Härligt med lite humor 🙂

Kommentera

