Ny programmering och Regionals

13 Maj

Nu är det snart dags! På fredag morgon flygs det ner till Köpenhamn för att heja på bästa teamet… Till vinst!
Jag tyckte att förra året var superskoj. Då kan ni tänka hur det blir iår!! Det kommer vara helt galet jäkla kul!!!

Jag är pirrig för laget och det ska bli ett sant nöje att se de tävla. Då jag vet hur grymma allihopa är!

Idag började jag på Andreas (Byffe) upplägg som jag kommer att ha de tolv kommande veckorna. Olympisk lyftprogrammering. Det är riktigt bra för mig då jag behöver utmanas i snatchen!
Snatchfokus idag…. You got to love the snatch 😉

Bilden nedan är på Andreas och jag efter en vända på Airdyne. Fy satan vad jobbigt! En erfarenhet rikare…
God kväll och hoppas vi ses i Köpenhamn!

Somayeh

20130513-203608.jpg

20130513-203636.jpg

Kommentera

