Roddmaskin – Heaven or Hell?

30 Maj

Row, row, row your boat,
Gently down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream.

Vet inte om jag håller med texten ovan! Att livet ska vara som en dröm när man ror, hmm..det vet jag inget om!
Roddmaskinen och jag har aldrig varit vänner, och vet inte om vi någonsin kommer bli sams heller! Jag har verkligen försökt lösa dom problem vi har haft, men tyvärr verkar Roddmaskinen inte förlåta mig…Jag vet inte vad mer jag ska göra! Men jag är inte den som ger upp, What doesn’t kill you, makes you stronger!

Dagens programmering var:

10 km rodd (med en smile enligt dokumentet jag fått av Mads)

Kan ärligt säga att det var en av dom tråkigaste sakerna jag gjort! Nyttigt men tråkigt. Det tog aldrig slut! Jag fortsatte ro och ro och ro men kom ingenvart! Under tiden jag rodde fick jag råd att blunda och tänka att jag ror på vatten….MEN DET GÅR JU INTE! JAG KOMMER INGENVART! 😀

Efter 7 km försvann mina armar, ben och rygg… Och då ville jag verkligen ge upp, men där var det bara att se det Mål man har satt upp för sig själv, bita ihop och köra!

Vill ALDRIG mer göra detta, men har ju en liten känsla av att den lär återkomma snart igen! 😉

row-cover.34090735_std (2)

Ha en bra kväll nu!

// Javad

2 svar to “Roddmaskin – Heaven or Hell?”

  1. Richard maj 30, 2013 den 7:27 e m #

    10 km rodd är bra för karaktären JD : )

  2. Mads maj 31, 2013 den 5:23 e m #

    1K rodd kommer aldrig att kännas jobbig igen:-)

Kommentera

