Känner mig stark

3 Jun

Alltså hurra!

Jag känner mig på G 🙂
Allt känns betydligt mer stabilt i övningar som jag har känt mig mindre bra på. Äntligen så satt 2 reps på 60kg OHS i förigår. Och idag körde jag OTM 12 min hang clean, hang squat clean och front squat på 60kg.

Jag fortsatte med OTM 12 min 60kg 1power clean och 2 split jerks ( vardera ben) .
Efter det blåste jag iväg på 20kg Kb-snatch 10 reps, 10 pistols (Viktade 5kg), 10 pushups -5 varv. Hade jag koll på tiden? Eehhh Mia kom och hejade så jag tappade fokus. Shame on me 😉

Slutsats av dagen= skönt svettigt och kontrollerat under dagens pass. Det kan vara bland de bättre känslor som finns när jag tränar. Att jag kan utmana mig själv samtidigt som min kropp synkar med hjärnan.

Ha en grym träningsvecka gott folk.
Fred och lööööv!!

20130603-221750.jpg

20130603-222437.jpg

Kommentera

