Upp och ner…

4 Jun

IMG_2723

Kände mig som en kung imorse. Efter att ha kört en timmes träning skulle jag köra lite handstand pushup. Blev sjukt förvånad när jag gjorde 30 st rakt upp och ner bara sådär. vad är det som händer med mig 🙂

Så när jag ändå kände mig som en kung får jag ett mail att jag ska vara med i Tough Viking vilket är skitroligt men lite läbbigt. Jag ska en gång för alla erkänna för hela världen att jag har aldrig sprungit en mil i hela mitt liv. det längsta jag har kutat ät 7,5 km. Så nu är det bara att snöra på löparskorna och ett jäkla
No Perdon.

viking

Är det någon fler man får träffa på gärdet 1 september? 😀

2 svar to “Upp och ner…”

  1. Per Axelsson juni 4, 2013 den 3:55 e m #

    Christian, 12 km är det och jag kommer och hejar på dig. 🙂

  2. Mathias Norr juni 4, 2013 den 9:53 e m #

    Jorrå ja ska ”springa” och ja tror vi är 13 pers till ur CrossFit Mjölby. Så du blir inte helt ensam på gärdet 🙂

Kommentera

